Det som väntar

För att fortsätta på det inslagna vägen med positiva känslor kan jag också konstatera att jag har mycket att se fram emot.

  • Vi ska fira den inlämnade tentan och det kommer bli episkt.
  • Den tredje juni flyger älsklingsLina ner till mig och vi ska hyra bil för att roadtripa till Göteborg för att se Håkan Hellström. Kommer bli fucking episkt.
  • Därefter flyger vi tillsammans upp till Norrbotten och jag får träffa mina efterlängtade personer hemma. Win!
  • Paddla kajak och övernatta på skärgårdsö. Definitiv win!
  • Min favoritperson och tillika lillasyster TAR STUDENTEN och GÅR BAL. Även det episkt.
  • En sommar i kexet med bossiga personer. Förklaring onödig.

De där timmarna jag tragglar med hemtentan känns så fruktansvärt värt när jag vet vad som väntar när den är klar.

Bästa töntigt peppiga låt just nu: Better when I’m dancin’ med Megan Trainor. 

Posted in Liv

Kommentera

